+38 (073) 465-32-27

Телефонуйте з будь-якого міста України і ми допоможемо підібрати потрібну деталь

ГОЛОВНА ЯК ПРАЦЮВАТИ ДОСТАВКА КОНТАКТИ ПОСТАЧАЛЬНИКАМ
Вхід Реєстрація Забули пароль? Запит по VIN Оформити замовлення Новини История Производители Загальний каталог Автошини Диски колісні "Каталог ВАЗ "Лампи Osram "Каталог Novline Правила повернення товару

Правила та порядок повернення товару.

Будь яке повернення деталей підлягає узгодженню з менеджером.

Первісне погодження може бути зроблено по телефону. Але при цьому переконливо просимо Вас враховувати, що прохання про повернення деталі необхідно продублювати електронною поштою старшому менеджеру . Будь-які телефонні переговори (як і досягнута в їх ході домовленість) не є легітимними і не несуть правової відповідальності.

При прийнятті рішення менеджер керується вимогами Положення про гарантії та поверненні товарів.

Позитивне рішення про повернення товару може бути прийняте якщо:

В іншому випадку компанія залишає за собою право відмовити в поверненні товару.

Повернення, який виготовляється з вини ТОВ «TEHNO-BOX» внаслідок некоректного підбору, пересортиці, браку і т.п., оплачується ТОВ «TEHNO-BOX».

Повернення з ініціативи клієнта, якщо він не пов'язаний з помилкою ТОВ «TEHNO-BOX», підлягає оплаті клієнтом в повному обсязі.

Разом з товаром клієнт зобов'язаний повернути самостійно заповнену заяву на повернення (для фізособи) із зазначенням причини повернення, або самостійно заповнену поворотну накладну (для юрособи). Зразок накладної (заяви) менеджер надає клієнтові в процесі обговорення питання про повернення.

При відсутності поворотній накладної (заяви) товар знаходиться на Центральному складі до отримання відсутнього документа. Про призупинення процесу розгляду та його причини менеджер повідомляє клієнтові.

Увага! У разі відправки клієнтом повернення без узгодження зі старшим менеджером, товар отриманню у перевізника не підлягає. І після закінчення певного терміну може бути їм утилізований. При цьому гроші клієнту не повертаються.